Geweldige, persoonlijke service. Het kadootje was schattig ingepakt. Een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nanja Nobel
- Marsha Klomp
Mooi ingepakt, snelle en vriendelijke reacties, meedenken met de klant.
Hoe zou je De kleine olifant beoordelen?
- Sabine Baljeu
Super snelle levering!!! Heel fijn dat ik de haarbandjes nog heb voor de kerst. Dank jullie wel!
- Yvonne bosch
Mooie spulletjes gekocht en snel geleverd. Top
- Ve ammerlaan
Zooooo mooi en leuk. Goede kwaliteit en mooier dan ik verwacht had. Mijn kleinzoon van 5 loopt apetrots straks naar het school kerstdiner. 🙏
- TvdB
Makkelijk door de brievenbus geleverd. Leuk en mooi ingepakt met een peraoknlijk kaartje. Bedankt!