Amazing! Not only the prices are fair, the tree is absolutely beautiful and the service is outstanding! I contacted the customer service about a question and got an answer within minutes, the delivery was on time and could be tracked the whole day. 10/10 will order here again next year and recommend to all our friends and family.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pia
- Jolanda
Twee bomen besteld, Fraseri spar. Helemaal in de verdrukking in de vrachtwagen werden de bomen apart geleverd. Eentje drie dagen later dan de ander. Maar beide bomen waren helemaal 'kapot', werden zonder net geleverd (gewoon los in de vrachtwagen) en lelijk aan de onderkant. Bij melding kregen wij de opmerking: 'Zo ziet een Fraseri spar eruit'. Maar kapotte takken en helemaal ingedeukt bladerendek... een enorme teleurstelling. Vooral daar we op ons schrijven gewoon naast de opmerking hierboven geen reactie kregen.
Hoe zou je Kerstbomen Thuisbezorgd beoordelen?
- Wisam
Bezorger wou niet in de parkeerplaats komen dus ik moest naar de straat toe om de boom op te halen. Takken vallen al uit elkaar bij uitpakken.
- Vanee
Klantvriendelijk en snelle service. We kregen een boom die aan de bovenkant al kaal was en scheef op de kruis was gezet. Hebben dit gemeld en kregen de volgende dag nog een omruiling. Super goede service. En zijn nu heel blij met de mooie boom.
- Minimalistische boom maar problem solved
Bezorging prima, maar voor 80 euro verwacht ik een mooie volle boom. En kreeg een schrale dunne Nordman. Nooit meer. Geen reactie op whatsapp contact…maaaar het wordt netjes opgelost. Krijg n nieuwe boom! Top service
- Bouwman
Door drukte bij de webshop heb ik pas de ochtend na bestelling een mail ontvangen met het levermoment (in plaats van de avond zelf zoals de website aangeeft), maar verder alles top verlopen. Boom conform afspraak de volgende dag geleverd, binnen het aangekondigde tijdslot. Mooie, volle boom. Ik meld me volgend jaar weer! Echt heel blij mee!