Prachtige boom gekregen. Goede communicatie over het tijdstip van bezorging.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elise
- Elif Dogan
Wat een snelle service! Ik had de boom de volgende dag al thuis (zondag besteld maandag binnen). Het was even spannend omdat je de boom natuurlijk niet zelf uitkiest. Maaar wat een prachtige volle boom. Volgend jaar bestel ik 100% weer bij jullie
Hoe zou je Kerstbomen Thuisbezorgd beoordelen?
- Johan
01 December voor de tweede keer een nordmann besteld en ontvangen. Geweldige levering en wederom een superboom net als 2022. Bedankt en fijne feestdagen.
- Frank
Prachtige Nordmann kerstboom besteld voor op ons kantoor. Snel geleverd, mooi binnen werkuren. Erg handig dat de bezorger live gevolgd kon worden! De bezorger was ook zeer vriendelijk en enthousiast! Al met al een top ervaring! Op naar een mooie kerst!
- Peter
Mooie kerstboom en levering volgens Track&Trace was zeer makkelijk
- Natasja
Super goede service en daadwerkelijk een schitterende boom. Kost een paar centen, maar dan heb je dus wel echt een he-le-mooie-boom! Ook de EasyFix standaard is perfect. Een zeer tevreden klant, dankjulliewel!