Dit jaar voor het eerst een boom besteld en wij zijn er ontzettend tevreden over. Werkelijk een prachtige boom! Afmeting klopte exact, super vriendelijke bezorger, zelf bezorgdag bepaald. Valt nauwelijks uit. Wat een geweldige shop! Ik kan het iedereen aanraden om hier te bestellen, zó makkelijk. Bedankt en hele fijne feestdagen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ron
- Patrick
Mooie volle boom, prima geleverd volgens afspraak. Netjes binnen gebracht naar de plek. In het begin had ik zelf een fout gemaakt door hem met een kruis (standaard) te bestellen terwijl dat niet nodig was. Na contact opgenomen te hebben, is dit netjes hersteld en hebben we ook het geld voor dit teruggekregen.
Hoe zou je Kerstbomen Thuisbezorgd beoordelen?
- Brigitte
Prachtige, frisse en volle boom. Netjes op tijd afgeleverd! Vriendelijke bezorgster.
- Marjolein
Voor 3de jaar op rij een prachtige boom. De levering is niet altijd binnen de aangegeven tijd maar door de track en trace kan je zien waar ze zijn en inschatten hoe lang het nog duurt. Ook dit jaar weer bedankt voor de bezorging en mooie boom. Tot volgend jaar
- Marie
Goede service ook als iets verkeerd gaat. Daarom zal ik volgend jaar weer bestellen. Een aanrader
- Annelie
Een heel mooie boom, netjes thuis bezorgd en prima communicatie & service!