Mooie beestjes, snelle service, en snelle antwoorden op mails..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ilona Poel
- Jurgen Allewijn
Mooie cpo kreeftjes. Snelle levering. fijn contact.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Marcel Vliet van
Nette winkel, wat ik kocht zag er goed uit
- Gerard Vestering
Prima service
- Erno Vreugdenhil
Japonica, slakken en cherry Bee mix (20 stuks) besteld. Aangegeven dat ik deze bij een Post-Nl punt wilde ophalen. Helaas kreeg ik eerst bericht dat het pakket,itt eerdere bericht de volgende dag geleverd zou worden. De garnalen/slakken zijn dus twee dagen onderweg geweest. Volgende dag bericht dat pakketje geleverd was op mijn adres maar dat was niet het geval. Bij Post-NL punt wisten ze ook van niets (hoewel ik dat wel had aangegeven het daar te willen ophalen) en mijn buren hadden ook niets ontvangen. De tuin maar geïnspecteerd en uiteindelijk pakketje achter de vuilnisbak gevonden. Heb ze niet geteld, zijn klein, maar het waren er zeker geen 20 cherry bee garnalen die ik besteld had, max 10. Dus levende diertjes waren m.i. te lang onderweg, slechte (geen) communicatie met de courier (Post-NL) en levering klopte niet. Positief punt: verpakking was uitstekend. Gisteren contact gehad met ShrimpMania. Het aantal cherry bee garnalen moet kloppen. Deze waren zeer klein dus ik ga ervan uit dat deze bewering klopt, ik kan dit niet staven in mijn aquarium. Mijn belangrijkste irritatie was echter de courier. Bestelling niet afgeleverd op juiste dag/tijdstip en niet bij afhaalpunt en bleek uiteindelijk 'verstopt' in mijn voortuin. Shrimpmania gaf aan dat zij geen invloed kunnen uitoefenen op de courier en andere couriers nog 'slechter' zijn. Ik snap deze situatie maar het is belangrijk dat klanten hiervan ook op de hoogte zijn. Mogelijke problemen met leveringen zou op de webstie van Shrimpmania vermeld gaan worden, ik ben blij met deze toezegging. Belangrijk om te vermelden: zou ik weer bestellingen doen bij ShrimpMania? Zeker weten, ik stel de goede communicatie op zeer op prijs en heb alle vertrouwen in het bedrijf!
- Yorick Wink
Jammer dat de garnalen ijskoud aankwamen zonder heatpack die wel betaald was bij verzending..in deze tijd moeten we allemaal bezuinigen met heat..das enige jammere