Deel van mijn bestelling niet gekregen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maud Oud
- Roy L
Producten verpakt met een heatpack en snel verzonden met PostNL. De bestelde garnalen hebben de reis allemaal overleefd en doen het goed in het aquarium. Echter hebben wij ook 30 neon tetra's besteld en deze waren allemaal in 1 zakje geplaatst met als gevolg zuurstoftekort en vervuild water. 6 Neon Tetra's waren bij aankomst al overleden en binnen 3 dagen nog 6 extra overleden in het aquarium. Waterwaardes zijn allemaal in orde overigens. Een sterfte van (tot nu toe) 40%, dat is zonde en zielig voor de vissen. Bestel hier niet online, maar haal ze zelf op bij de lokale aquariumzaak.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Margriet Wiersma
Hij was een deel van mijn bestelling vergeten in te pakken. Dit wilde hij niet nasturen omdat het voor hem "niet rendabel" was. Als ik het alsnog wilde ontvangen, moest ik een nieuwe bestelling plaatsen. Op die manier zou ik dus opnieuw de verzendkosten betalen en bovendien meer spullen van hem kopen. Ik kan me voorstellen dat dit voor hem meer rendabel zou zijn. Dit wilde ik niet en heb mijn geld terug gevraagd. Ook was het ronde vangnetje vierkant, waarvan hij vond dat het rond gebogen kon worden. Dat was geen succes. Klantenservice contact was beleefd neerbuigend.
- soraya Stufkens
Alle dieren zaten in 1 zak 2 mannen guppen 3 vrouwenguppen en 4 grondkruipers, had een heat pack besteld zat er niet in en de zak was lek gegaan.. kortom die beestjes waren mega gestressd ik zou het nooit meer zo bestellen
- Ferry De Jong
Binnen een week geleverd, goed verpakt, alle diertjes hebben het overleeft. Top, niets te klagen.
- Mando Picone
Helemaal prima.