Super fijne communicatie (online), mooi ingepakt en een snelle levering. Aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Moniek Broekhuizen
- Myrna Bok
Snelle levering, netjes verpakt met een leuk bedank tekstje erbij!👍👍
Hoe zou je Gewoon Lief beoordelen?
- Megan Karlas
Heel snelle verzending, mooi ingepakt en zelfs een persoonlijke boodschap erbij. 3x super!
- Melanie Cornelis
Goede actie op de spenen. Leuk verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Ook snel verzonden.
- Angela Beverwijk
Super lief verpakt, net een kadootje!
- Michelle Smeets
Snelle service, fijne speentjes.