Zeer goeie service..en erg blij met het resultaat. Top team
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nathalie
- Pleunie
Super leuke producten en goede service:)
Hoe zou je Namens Mij beoordelen?
- Dominique
Snelle levering, en zeer mooi product !
- Jo-Anne
Zeer tevreden. Snelle levering. Mooi gedaan. Ontvanger was erg blij met het cadeau (geboorte slinger).
- Stacey
Zeer behulpzaam en mooie circuits ! 1 tipje.. de circuits iets langer laten drogen want het verf zat vastgeplakt aan het karton dus heb ze zelf wat op moeten schuren en bij moeten werken. Verder echt super lieve behulpzame meiden die je snel te woord staan met vragen en je bestelling snel opsturen !
- jolanda
Snelle levering