Top,snelle reactie,snelle verwerking en snelle levering. En een super mooi resultaat dit wordt een top vaderdag kado. Ik kan iedereen aanraden om hier iets te bestellen. Nogmaals heel erg bedankt. Tot de volgende keer. Xxx
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Susanne
- Inge
Fijne webshop , leuke dingen. Ga hier zeker vaker bestellen. Top! Snelle en fijne levering.
Hoe zou je Namens Mij beoordelen?
- Stefanie
Perfecte service! Hele snelle levering!
- Saskia
Super mooie en leuke producten en hele goede service.
- Joyce jongen
In een woord TOP!
- Sanne
Super klantvriendelijk en heel snel qua levering!