Super ervaring. Had paaseitjes op naam besteld. Snelle levering en tot aan de deur gebracht. Zeer netjes en super vriendelijk. En zeker een aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique van Grunsven
- Jan Adam
Borrelplank met tekst besteld. Product zag er mooi uit. Leuk ook dat je je eigen woorden er op kan laten zetten. Heel origineel dus. De bestelling werd snel afgeleverd en was goed verpakt. Vragen werden snel beantwoord. Al met al heel tevreden. Zal hier zeker vaker bestellingen plaatsen.
Hoe zou je Namens Mij beoordelen?
- Nathalie Schilleman
Hele mooie borrelplank besteld met Schotse hooglander erop, is geweldig mooi en hele goede snelle levering! Al met al zeer tevreden!
- Susanne
Fijne webshop, overzichtelijk. Bij vragen snel en duidelijk antwoord. En het belangrijkste, super leuke mooie artikelen!
- Elke
Onze ervaring is erg goed. Ze waren erg behulpzaam om aan onze persoonlijke wensen te voldoen. Het resultaat was super!
- K. van Hal
Al verschillende bestellingen geplaatst bij Namensmij. In mooie en moeilijke momenten weten ze met hun originele producten een lach op het gezicht van de ontvanger te toveren. Ze zorgen voor een persoonlijk kado van grote emotionele waarde. Ik ga hier zeker nog vaker bestellen! Ideaal dat ze in deze tijden (Corona-maatregelen) zorgen dat het bij de ontvanger thuis wordt bezorgd met een persoonlijk bericht.