Al vaker bij deze webshop besteld en tot nu toe steeds naar tevredenheid. Tevreden over de artikelen en over de afhandeling bij de klantenservice. Top! Mij zullen ze nog vaak terugzien.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helen
- Anneke
Mooie kleding voor een goeie prijs!! Kwaliteit is ook erg goed
Hoe zou je Black-Just-Black beoordelen?
- Anna
Heel erg blij met mijn bestelling! Mooie kwaliteit en super leuke kleding. Ik ben fan en zal zeker vaker gaan bestellen.
- Annelies
Super leuke kleding en niet duur!! Alles wordt heel snel en netjes verpakt bezorgd met altijd een super leuk persoonlijk kaartje!! Ik ben zo blij met deze webshop!!!
- Arianne
Super snelle verzending. Prachtige kleding, lief persoonlijk kaartje, klein flesje wasmiddel erbij. Gewoon super. Bedankt! 😍.
- Joke
Goed ontvangen en heel leuk en atent verpakt.