Ik had de kleding besteld voor mijn dochter haar verjaardag, wilde haar stylen met een andere look. Alle kledingstukken vielen in de smaak, de kwaliteit is goed, en vooral de poncho met kant is een succes. Bedankt voor de snelle levering en het persoonlijke kaartje!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Foke Besuijen-Hofman
- Carolien
Vlotte levering.keurig verpakt met lief briefje erbij en flesje zwartwas middel👍
Hoe zou je Black-Just-Black beoordelen?
- Resi
Voor de 1e keer een bestelling gedaan. Zeer tevreden over de communicatie en snelle levering. Mooie kwaliteit kleding.
- Sjaan
Snelle levering, mooie kwaliteit en goed advies.
- Petra
Snel geleverd met een leuke, persoonlijke boodschap. Leuke, betaalbare kleding in mijn favoriete kleur.
- Marjan
Geweldige kleding, mooi verpakt en de persoonlijke “note” met de engel maakte het pakket compleet ❣️