Goede webshop, snelle levering, erg leuk ingepakt, met kadootje en persoonlijke boodschap!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerda
- Martine
Leuke kleding. Ook in de wat grotere maten en niet duur. Goede service en altijd snel verzonden, met een persoonlijk kaartje erbij. Zeker ern aanrader.
Hoe zou je Black-Just-Black beoordelen?
- Marjan
Levering verliep vlot. Prijs versus kwaliteit prima. Met zorg verpakt, inclusief een persoonlijke noot.
- steffie
mooie kwaliteit snelle levering en echt leuk persoonlijk verpakt
- Helene
Leuke kleding, goeie prijs kwaliteit
- Alie
Ik vond de persoonlijke kaart en de armbandjes bij de bestelling helemaal leuk!En ben blij met mijn jurkjes uiteraard.Volgende bestelling is ook alweer onderweg😃