Mooie kleding, snelle verzending. Ik word blij van de aandacht die er aan je bestelling wordt gegeven: mooie verpakking, persoonlijk kaartje, was middel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tamara
- Annelies
Super geleverd, helemaal blij mee, zat een lief persoonlijk kaartje bij.
Hoe zou je Black-Just-Black beoordelen?
- Loes
Mooie kleding, ben er blij mee maar zou nog meer grote matenkleding willen zien. Maat 54/56 heel graag!!!! Verder alleen maar lof.
- Wilma
Hele mooie kleding voor een hele schappelijke prijs..snelle levering en super mooi verpakt..het is elke keer of je een cadeau krijgt.. leuk persoonlijk kaartje erbij.. ben erg blij dat ik deze webshop ontdekt heb...
- El
Snelle levering, goed en super lief ingepakt. Mooie blouse, precies zoals omschreven. Kleding net even anders. Ik hou ervan.
- Connie
Mooie kleding. Prima en snelle service, zowel bij aankoop als retour zending :)