Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Puurteak Meubelen heeft 654 5 ster reviews 654
Puurteak Meubelen heeft 40 4 ster reviews 40
Puurteak Meubelen heeft 1 3 ster reviews 1
Puurteak Meubelen heeft 0 2 ster reviews 0
Puurteak Meubelen heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Arjan Kok

    Dinsdag onze boomstamtafel uitgezocht, en donderdag binnen de opgegeven tijd al geleverd! Geweldige club mensen die doen wat ze zeggen en geen hocus-pocus. Dankzij advies en begeleiding (en heerlijke koffie) hebben we nu een fantastische tafel.

  2. Merel

    Wauw wat een fantastische winkel! Wat een mooie spullen. Goede service en heel vriendelijk geholpen. Dat was het ritje vanuit Haarlem meer dan waard. Super bedankt

  3. Hoe zou je Puurteak Meubelen beoordelen?

  4. Crtnbch

    Prachtige boomstamtafel en bankje hebben wij gekocht bij puurteak. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Thuis afgeleverd en binnen in elkaar gezet door vakkundige bezorger. Ruim op tijd geïnformeerd over bezorgmoment en werd een half uur voor aankomst gebeld dat de bezorger eraan kwam. Ook werd er een vochtmeter meegeleverd met bijbehorende uitleg. Zeer tevreden en zal dit bedrijf iedereen aanraden.

  5. Tom Nijdam

    top service en super afgeleverd.

  6. Anita v. Agtmael

    Wij zijn super blij met onze boomstamfafel, met stoelen en de krukjes!! Ook de worteltafel staat te schitteren binnen. Super leuk, maar ook heel goed geholpen in de winkel. Chauffeur heeft netjes een berichtje gedaan, omdat het wat tegen zat. Hij heeft alles netjes gemonteerd en op z’n plaats gezet, kregen nog goed advies. al met al heel netjes en vriendelijk geholpen.

  7. Marco Klein

    Mooie robuuste en toch elegante tafel met 6 stoelen aangeschaft van perfecte kwaliteit. Hier achter in de tuin heeft de uiterst vriendelijke chauffeur onze tafel gemonteerd en op z’n plek gezet. Ziet er werkelijk te gek uit. Afhandeling en communicatie zowel online als telefonisch gaat prima. Absolute aanrader..! 👍🏻