Super mooie producten en zo leuk ingepakt. Ik heb een roze mengkom en een grijze schalenset besteld van geld dat ik voor mijn verjaardag had gekregen. Bedankt Angelique x
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Susan
- Manuela Heinrichs
Super snelle levering, de bestelling was super leuk en heel goed ingepakt.
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Esther van Rooijen
Geweldig pakket. Fantastisch en veilig ingepakt en nog een cadeautje erbij. Top!!!
- Jeannet
Een cadeautje voor mezelf ontving ik ook letterlijk als een cadeautje. Prachtig en stevig ingepakt. Snelle verzending. Heel blij met mijn aankoop
- Miriam van Venrooij - Geerts
Snelle levering, met een persoonlijk kaartje erbij. Super lief.
- C.
Goed en leuk verpakt. Leuk extratje erbij, ik hou ervan.