Duidelijk en snel. Cadeautje goed stevig ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen Bijsterveld
- KB Beuvink
Snelle service en leuke attentie erbij. Zeer blij met deze bestelling.
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- Sandra Nederlof
Mooi en netjes verpakt als cadeautje, en een kaartje erbij en leuke persoonlijke tekst 👍🏻
- c.a.m.kroon-kapiteijn Kroon
Goede priĵs. Netjes en verzorgd ingepakt met als leuk detail : het beertje
- Cheryl Petter
Mooie spullen en goede service. Mijn tassenhanger was snel bezorgd.
- Ellen
Wat een leuke spulletjes heeft deze webshop. De bestelling was binnen een paar dagen geleverd. En erg leuk verpakt in een mooi zakje met mooie sticker. Al helemaal klaar om kado te geven. Bedankt team Kees en Beer!