Prachtige kaarten, alleen 1 kaart was aan de achterkant ondersteboven bedrukt. Maar de kaarten mooi
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Els Janse
- Marit Lemaire
Super goed contact via socials, bij vragen snel reactie of hulp. Altijd leuk verpakt en eerlijke prijzen. Ik ben fan van deze webshop!
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- Lianne Vellinga
Snelle levering ondanks drukte bij postnl, pakketje was super leuk ingepakt! Werd er blij van!
- Mandy Jansen
Super service en zulke leuke producten!
- Rianne Lagerwerf
Hele leuke webwinkel met goede verzorgde service
- Ben de Boer
Mooie producten,duidelijke informatie per mail wanneer verzonden