Netjes ingepakt en nog een leuk kaartje erbij… Super!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marit Wagenaar
- Ying Goddijn
Jaaa het is altijd weer een cadeautje wat je ontvangt!
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- C. Tanis
Hele leuke artikelen en altijd met zoveel liefde verpakt! Leuk om te geven en te krijgen!
- Sigrid
Het boek was met zeer veel zorg ingepakt. Bedankt.
- Afke Dijkstra-Pietersma
Fijne webshop met een lieve eigenaresse. Ik bestel er regelmatig wat, wordt altijd leuk ingepakt en snel geleverd. Ook veranderd het assortiment regelmatig, ik blijf hier bestellen :)
- Anoniem
Snelle levering en de ontvangers waren er heel blij mee!