Super leuk ingepakt!! Echt aandacht aan besteed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Samantha Gaartman
- Talitha Plender
Leuk ingepakt en snelle levering
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- Fleur Van Zeggeren
Super snelle levering! Bestelde producten waren helemaal gezellig ingepakt. Echt een cadeautje om te ontvangen!
- Kimberley
Prima bestelling, zoals altijd met gepersonaliseerd kaartje. Duurde alleen erg lang voordat die binnenkwam. Dit is nu de tweede keer en ondanks de mail hierover zal ik hier niet snel meer bestellen
- Tamara
Mooie producten, leuk ingepakt en een extra verrassing erbij omdat de verzending iets langer duurde dan normaal. Goede service!
- Angelique Speckmann
Ik heb op een Dinsdg besteld en de wk erna op Dondg pas ontvangen… dat vond ik wel een beetje weg