Snelle levering en leuk kaartje erbij! :) met leuke stickers
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Liza de Haas
- Sylvia Elskamp
Het duurde wel wat langer voor dat het geleverd werd, maar verder was het prima , leuk verpakt, en ook nog eens een leuk presentje
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- kelly matheij-geukes
fijne winkel!
- Angelique Plug
Super vriendelijk contact met de verkoopster. Op insta altijd snel te bereiken. Ik heb al een aantal bestellingen gedaan en altijd netjes verzonden en super lief verpakt. Goede kwaliteit spullen. Er is bij een bestelling een keer wat mis gegaan qua maat maar dat werd super netjes en snel opgelost. Ik kijk regelmatig even op de site, er is telkens wel weer wat nieuws! Ook de insta is leuk om te volgen.
- Jolanda Martijn-Rokker
Leuke artikelen en snelle levering
- Mariet Van tongeren
Ik vond het heel lang duren voor alleen een kaart