Goede communicatie over de afhandeling. Pakje werd snel bezorgd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marian Krommendijk
- Daphne Awad
Altijd super leuk verpakt en heel blij met de items die ik heb gekocht. Hele fijne webshop!
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- Loes
Super goede service
- Petra Du Preez - Wijnja
Leuke artikelen en vriendelijk bedrijf
- Sigrid Schuurman
Heel mooi ingepakt, snelle levering
- Marleen
Snel geleverd. Had mijn bestelling nog mooi op tijd in huis voor moederdag! Het boekje was ook meteen mooi ingepakt.