Leuke cadeautjes! Super blij met het valentijns-eendje. En nog hardstikke leuk ingepakt als cadeautje ook. Hier ga ik zeker nog een keer wat leuks bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- TB
- Karin
Snelle levering. Voldoet aan verwachting en leuk verpakt.
Hoe zou je Origineel-kado.nl beoordelen?
- Noor
Snelle service
- Wim Hoog
Mooie kerstbal. Snel geleverd!
- Anja Leferink
Geweldige service. Kerstsokjes te klein voor baby van bijna acht maanden. Gebeld, kon worden teruggestuurd. Nieuwe bestelling telefonisch doorgeven, twee dagen later in huis. Retourlabel voor terugsturen, twee dagen later geld terug op rekening. Super!!
- Willem Visser
Mooie kerstballen, snelle levering, goed verpakt voor verzending. Top