Netjes ingepakt met een persoonlijk bericht erbij. De kwaliteit is ook erg goed de tekst die ik had aangeven staat er mooi op.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jannette Noordegraaf
- Dimitri van Leeuwen
Alles klopt en als je een vraag hebt krijg je heel snel netjes antwoord plus het is erg schattig verpakt trouwens. Een bedrijf dat gewoon leverd en je voelt betrokkenheid al is het maar 1 kerstbal. Blijf zo doorgaan!
Hoe zou je Origineel-kado.nl beoordelen?
- P.J.A.M. Dijk-Verhallen
Snelle levering, en ondanks dat er een foutje was is dit snel, netjes en zonder gedoe opgelost. En de produkten die ik al 2 jaar hier bestel zijn echt wat je ervan verwacht.
- M.c. Verhees
Hartstikke leuk en lief kadootje. Keurig verzorgd/verzonden een compliment waard👍👍👍.
- Marijke
Feestje om hier te bestellen. Heel leuke presentjes voor een goede prijs. Supersnelle levering met nog eens leuke attenties erbij. Aanrader!
- Nathalie Dubiez
Duur voor wat het is op foto veel groter dan in de verpakking teleurgesteld