Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
de Lampfabriek heeft 147 5 ster reviews 147
de Lampfabriek heeft 55 4 ster reviews 55
de Lampfabriek heeft 13 3 ster reviews 13
de Lampfabriek heeft 8 2 ster reviews 8
de Lampfabriek heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marita

    Snelle en goede levering!

  2. M.S.

    Onlangs heb ik twee lampen besteld. Van de eerste lamp was ik teleurgesteld omdat deze niet aan onze verwachtingen voldeed. Na een goedgekeurd retourverzoek, leek alles in orde. Echter, de tweede lamp, die dezelfde track & trace-code had als de eerste, is nooit bezorgd. Volgens de bezorginformatie zou er getekend zijn bij de receptie, maar wij wonen in een woonhuis zonder receptie en we hebben ook niet getekend. Het pakket, wat wel bezorgd is, lag gewoon voor de deur. Bij contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat zij niets meer konden doen omdat de levering als voltooid was gemarkeerd. Dit vind ik teleurstellend en frustrerend, vooral omdat de bezorginformatie niet klopt en er geen oplossing wordt geboden voor het ontbrekende pakket.

    Reageer
  3. Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?

  4. Anton

    Een buitenlamp besteld met ip 64. Maar deze doet hier totaal niet aan. Nu al vol vocht. Ook de aansluiting is niet beveiligd .

    Reageer
  5. EJC

    Keurig product / nette bezorging en wat het meest belangrijke is…. buitenlamp werkt naar volle tevredenheid.

  6. Missy

    Mijn order was binnen een aantal dagen geleverd. Een van de lampen was beschadigd. Gemaild met de klantenservice en het werd meteen opgelost. Klantvriendelijk, goede communicatie en uitstekende service.

  7. Constantin

    Goede service , levering duurt wel +/- 10 dagen , het product is goed , ik had enige twijfel , ze hebben alle twijfels netjes weg genomen en de service is heel goed! Net de lampen opgehangen en ze zien er fantastisch uit!