Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
de Lampfabriek heeft 147 5 ster reviews 147
de Lampfabriek heeft 55 4 ster reviews 55
de Lampfabriek heeft 13 3 ster reviews 13
de Lampfabriek heeft 8 2 ster reviews 8
de Lampfabriek heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Claudia

    3 prachtige wabi sabi lampen besteld via lamp fabriek. Heldere communicatie en snelle levering! Heel blij mee en ze hangen heel speels en rustgevend. Bedankt voor de goede service

  2. Erik Hop

    Mooie plafonlampen ontvangen en na wat leverings/retourneringsproblemen van de moderne vloerlamp tot een goede oplossing gekomen.

  3. Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?

  4. Roel

    Super mooie lamp! En toen er iets kapot was, heeft de klantenservice snel en adequaat gereageerd en hebben een goede oplossing geboden.

  5. Fabienne

    Kwalitatieve mooie lampen en een vriendelijke behulpzame klantenservice die altijd bereid is om je te helpen en met je mee te denken. Ik raad het iedereen aan!

  6. Marleen

    Na bestelling was het eerst twee weken stil. Na contact kreeg ik een update over levertijd, iets langer dan op de website stond, geen probleem. We kregen de lampen in twee deelleveringen op verschillende dagen, van 2 lampen de verpakking zwaar beschadigd, en ook de verkeerde kleuren (2 wit en 6 zwart in plaats van andersom). In eerste instantie werd er snel gereageerd op onze melding, maar toen het gecompliceerder werd bleef het steeds langer stil. Meermaals de vraag om foto's, maar na opsturen geen verder bericht meer. Ons geduld was op dus we hebben elders besteld, ook al zouden er nog vervangende lampen moeten komen. Of we nog geld retour krijgen voor de lampen die in de verkeerde kleur zijn geleverd, is ons nu nog niet duidelijk, daar geeft De Lampfabriek tot dusver geen antwoord op; we hopen de 200 euro voor de verkeerde kleur lampen nog terug te krijgen. Zo niet, weten we dat we hier beter niet meer online kunnen bestellen. Lampen die hangen, hangen mooi. Wel is de kleur wit net aan de kille kant voor ons, op de website stonden de lampen als "warm wit" en stond de waarde niet vermeld. Het blijkt echt aan de bovenkant te zitten met 3000k.

  7. Cindy De Vries - Glim

    Top service en kon meteen het product omruilen toen ik het toch niet echt mooi vond. Ik ben erg tevreden en zou iedereen deze winkel aanraden.