Lamp is netjes geleverd. Alleen voldeed hij niet aan onze verwachting. Op foto hadden wij een andere indruk. Gelukkig hadden we er maar 1 besteld om te kijken of het iets was. Kwaliteit van de lamp is wel prima.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pascal
- Evelien
Mooie lamp. Goed verpakt. Geen onnodige plasric. Wel weinig uitleg.
Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?
- Joost
Mooi kerstlicht
- Brian
Snel geleverd en prima kwaliteit
- Suzanne
Goede service snelle levering
- Roy
Goede service, prima product en snelle levering.