Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
de Lampfabriek heeft 147 5 ster reviews 147
de Lampfabriek heeft 55 4 ster reviews 55
de Lampfabriek heeft 13 3 ster reviews 13
de Lampfabriek heeft 8 2 ster reviews 8
de Lampfabriek heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marinda

    Super, snel en mooi product

    Reageer
  2. Daniël

    Ondanks veel e-mails heen en weer is het niet leveren van onze lampen uiteindelijk zeer netjes opgelost ! Waarvoor dank.

    Reageer
  3. Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?

  4. Merel

    Op 22 augustus bestelde ik een lamp bij De Lampfabriek, die “op voorraad” zou zijn, maar na een maand pas werd geleverd. Door verhuizing miste ik het pakket. Vanaf 18 september mailde en belde ik herhaaldelijk, maar kreeg vage of onjuiste antwoorden, valse beloften, maar geen herverzending. Zelfs na een klacht kwam geen oplossing en veranderde niks aan de beroerde klantenservice. Na een PayPal-geschil kreeg ik na 4,5 maand mijn geld terug, maar heb ik nog steeds geen lamp. Slechte service! Edit: inmiddels een gratis lamp ontvangen ter compensatie. In die zin netjes opgelost

    Reageer
  5. Zeer lange levertijd

    De retro wandlamp farverig liet erg lang op zich wachten. De klantenservice reageert snel per mail, dat is fijn. De levertijd werd steeds uitgesteld totdat het gelukkig na 6 weken toch nog geleverd werd. Helaas bleek de kleur van de lamp heel anders dan op de foto van de site.

  6. Johan

    Goede prijs, mooi product, snel geleverd

  7. Hatice

    UPDATE Ik heb mijn klacht binnen 2 uur na ontvangst gemeld (19 nov 2025) omdat de lamp(en) qua kwaliteit/afwerking en uitstraling afweken van de productpresentatie. Foto’s en video’s zijn meegestuurd. De verkoper zei eerst dat dit “zo hoort” en dat mijn foto’s geen beschadiging tonen. Pas weken later werd ineens “gebruiksschade” genoemd om retour te weigeren. Dit is tegenstrijdig, zeker omdat 2 van de 3 dozen ongeopend zijn. inmiddels een geschil opgestart en probeer dit netjes op te lossen, maar tot nu toe is er geen volledige terugbetaling of kosteloze retour aangeboden..

    Reageer