Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
de Lampfabriek heeft 147 5 ster reviews 147
de Lampfabriek heeft 55 4 ster reviews 55
de Lampfabriek heeft 13 3 ster reviews 13
de Lampfabriek heeft 8 2 ster reviews 8
de Lampfabriek heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. M

    Mooie lamp gekocht. Echter was het veel werk om deze volledig in elkaar te steken, je moet goede kennis en gereedschap hebben (electriciteit) om de lamp in elkaar te zetten. En dit ZONDER handleiding. Wat ons dus met 2 man 1/2dag heeft bezig gehouden. Dit houdt ons tegen een 2de lamp te kopen (die we nog nodig hebben). Graag volgende keer jullie producten zelf al in elkaar zetten (electrische bedradingen), alsook een handleiding te voorzien om alles vlot te kunnen plaatsen.

    Reageer
  2. Nadja

    Retourneren lukt niet via website. Ze houden je eindeloos aan het lijntje met allerlei vragen.

    Reageer
  3. Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?

  4. E.

    Slechte kleine onduidelijke handleiding en een complexe klus om de lamp in elkaar te zetten. Voor deze prijs was het teveel een bouwpakket.

  5. Marie

    Het duurde bijna een maand (daarom 4 sterren ipv 5) voordat ik het juiste product mooie product ontving. Door onduidelijkheid op de website had ik een verkeerde uitvoering van een lamp besteld. Retourbeleid leek duidelijk. Echter omdat ik als zzp had gekocht, werd het als b2b gezien. Retour kon daarom niet, maar dit stond niet bij het retourbeleid, alleen in kleine lettertjes ergens. Vandaar mijn verzoek om toch om te wisselen. Na veel heen en weer gemail (kan wel/kan niet/kan wel/) heb ik na een maand toch het gewenste product ontvangen zonder extra kosten. Tip: maak belcontact mogelijk.

    Reageer
  6. Roy

    Mooie lamp, vlotte levering!

  7. Marit

    Nieuwe lamp wordt zonder moeite opgestuurd als je mailt dat het defect is