Super goeie klantenservice!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suzan
- A Dj
Vriendelijk, reageert goed op mails als er iets niet in orde is. Snelle service.
Hoe zou je Babybum.nl beoordelen?
- Daphne
Wauw wat een prachtig pakket, het newborn verrassingspakket heeft zichzelf overtroffen. Veel bruikbaar spul! Wat ik niet kan gebruiken geef in door als kraam cadeau 😊
- Jannelize Quist
Goede service en goede producten!
- M.
Ik heb naar een maand mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Naar 3,5 weken heb ik een deel ontvangen (2 delen). De rest (3 delen) heb ik nog steeds niet en het is heel moeilijk om contact te krijgen. Op mails of whatsapp wordt nauwelijks gereageerd en als je belt heb je altijd de voicemail. Er wordt alleen reageert als je aangeeft dat je dit bij de rechtsbijstand neerlegt.
- Brigitte
Ik heb het bestelde overbroekje nog niet eens ontvangen… Inmiddels meerdere keren en op verschillende manieren contact gezocht met de klantenservice maar geen gehoor. Wel doodleuk een uitnodiging voor review en ook nog een reminder! Heel vervelend.