Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kidsvibes heeft 299 5 ster reviews 299
Kidsvibes heeft 5 4 ster reviews 5
Kidsvibes heeft 0 3 ster reviews 0
Kidsvibes heeft 1 2 ster reviews 1
Kidsvibes heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Eline Van Vliet

    Support local dacht ik. Op Instagram had ik al gezien van de drukte, dus ik heb op tijd besteld. Toen de door mij bestelde knuffels met naam klaar waren belde Madelon of ze ze langs kon brengen dus superlief dat ze die service verleend aan mensen binnen Alphen aan den Rijn. Ene knuffel is hier al in gebruik en de andere geven we volgende week aan een vriendin als kraamcadeau. Het zit ook mega leuk en mooi ingepakt! Aanradertje dus

  2. Lindy Slangen

    Wauw! Nu voor de 2e keer besteld bij deze leuke webshop, en wederom onwijs tevreden. De artikelen zijn mooi, en een goede kwaliteit. De service is super en je bestelling wordt leuk ingepakt, dat het echt een cadeautje is om uit te pakken. Een echte aanrader dus! Ik ben alweer op de webshop aan het rondneuzen voor mijn volgende bestelling!

  3. Hoe zou je Kidsvibes beoordelen?

  4. Jennyfer Flecken

    Madelon blijft met te gekke producten komen, eerder al badjas, borstel, teddynaam, badcape en pietenmutsen besteld en nu 2 badponcho’s voor beide kinderen! & alweer hartstikke tevreden. Mooie stof, perfecte kwaliteit en met liefde verpakt!! Benieuwd wat er nog meer op de site gaat komen.. Madelon, je bent een ondernemer met een hart van goud! 💛

  5. Elvira

    Speciaal meegedacht en bijbesteld voor mijn wensen, heel lief! Ik ben heel bij met m’n happy horse met naam voor mijn kinderen en voor een vriendin. Ook wordt het prachtig ingepakt, gelijk klaar om als cadeautje te geven ❤️

  6. Sophie

    Super snelle service denkt mee en maakt super leuke kraamcadeaus! Ik ben er echt heel blij mee!

  7. Marcella

    Super leuke spullen en een hele goede service! Ook waren alle items heel mooi en leuk ingepakt!