Super leuke en mooie producten mogen ontvangen. Helaas was er een probleem met de levering (vanuit postnl kant), maar Madelon ging gelijk in regelmodus en heeft me continu op de hoogte gebracht van alle updates. Heel erg bedankt en ik bestel zeker weer ❤️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda
- Michella Westerhoff - Lodewijk
Was weer een feestje om de bestelling te te ontvangen. Super leuk ingepakt en mooie kwaliteit tasje en speenkoord. Heel erg blij mee. Echt een hele fijne webshop met een topper van eigenaresse, aanrader!!
Hoe zou je Kidsvibes beoordelen?
- REV
Wij hebben meerdere spullen voor onze baby besteld bij Madelon van Kidsvibes.nl, waaronder een gepersonaliseerde deken, een Teddy naam, een knuffel, een wagenspanner en een speenkoord. Vanaf het begin waren we enorm onder de indruk van de service. Madelon is super klantvriendelijk, reageert snel en denkt echt met je mee. Ze doet er alles aan om het beste voor haar klanten te leveren. Daarnaast zijn de producten prachtig en van topkwaliteit. Je merkt dat er veel aandacht en liefde in zit. Het is echt een aanrader voor iedereen die zichzelf wil ontzorgen en zeker wil zijn van goede kwaliteit en service. Wij bestellen zeker vaker bij Kidsvibes.nl! 👶🏽🩵
- Sofie
Super blij met ons geboorte pakje! Kan niet wachten tot de kleine meid er is en ze het aan kan! 😍 nogmaals dank voor het maken en de service!
- Milou ter Hoek
Prachtig ingepakt!
- Caressa
Super leuk assortiment met schattige en kwaliteitsvolle babyspullen. Van kleding tot accessoires. De dame die de bestellingen verzorgt is ook ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze neemt echt de tijd om je vragen te beantwoorden en zorgt ervoor dat je bestelling snel en netjes wordt geleverd. Ik kom hier zeker terug!