Mijn 13 maanden durende reis met de kruiden, bomen. en mijn persoonlijke reis. Elke maand kon ik weer een kado uit de brievenbus halen De flesjes tincturen, bijenwas, voor alles werd gezorgd en kon ik meteen aan de slag. Ik heb leren communiceren en ademen met de eik en de Linde de energie door me heen te voelen stromen. Dit geldt ook voor alle kruiden die we hebben behandeld. Ik kijk weer uit naar alle informatie over de volle maan. De bijbehorende rituelen zijn krachtig en fijn om te doen. Yvonne bedankt voor jouw kennis, kunde, energie en fijne manier van ondersteunen! X Suus.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suus Wesseling
- Antoinette Smeets
super fijne webshop. hele lieve verkoopster met een perfecte service. prijs kwaliteit is ook echt uitstekend. ze weet echt waar ze het over heeft en wat ze doet en of maakt. Reageert altijd op vragen.. Er zijn eigenlijk geen minpunten, want als het ging gaf ik 10 sterren
Hoe zou je Heks en Kruid beoordelen?
- Peter Kloek
Mooie pendel in een pakketje wat zo door de brievenbus paste, ik ben er erg blij mee....
- Christianne
Heel stipt werd mijn bestelling aan huis geleverd.
- Mariëlle
Altijd mooi en secuur ingepakt
- Anne Vollenbroek
fijn hoor!