Het Bretonse shirt was van goede kwaliteit. Helaas waren de mouwen te kort. Het shirt is weer retour gegaan. Verder was het goed en netjes verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Reina Tromp
- Joke
Supersnelle levering, heel fijn!
Hoe zou je BRETON STRIPE beoordelen?
- Sjaaltje
Goede ervaring met Breton-stripe
- Leny de Groot
Prima kwaliteit, en mooi afgewerkt,
- Desiree Eggenkamp
Goede ervaring. Snel je bestelling in huis.
- Frauke
Klassieker van heel goede kwaliteit, dikke en warme stof (jassen). Snelle verzending, dank U wel!