Kastje was mooi. Het bedrijf zelf heb ik mijn bedenkingen over. Er is schijnbaar maar 1 persoon die retour labels mag maken, na 19 dagen nog steeds mijn retour niet gecontroleerd en ook nog niet mijn geld retour. Hard duimen dat dit nog gaat gebeuren.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joyce de Rijk
- Uwe Sinschek
Mooie scherpe prijs, snelle levering!
Hoe zou je Hornbad beoordelen?
- Eric de Veen
Na 4 weken, 2 e-mails gestuurd te hebben en meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te leggen, (nog) geen bestelling ontvangen. Zou hier niks bestellen!
- Aad Laan
Prima service
- Thibaut
Verschrikkelijke service. Niet bereikbaar via mail of telefoon Kraan ging eind november verstuurd worden sindsdien muisstil. Zijn wij ons geld kwijt?
- Anton D
Zeer goede service. Netjes op de hoogte gehouden over de levering.