De deken is heel mooi. Het personaliseren is heel nietig met maar 1 draadje. Zeker geen €10,- waard.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marie
- Gemma Brander
Goede service
Hoe zou je Teddy & Beer beoordelen?
- Anne Meester
snelle levering, mooie producten
- N. puts
Mijn product was niet geheel naar verwachting. Het zou fijn zijn geweest als je een goed afdrukvoorbeeld kunt laten zien aan de klant. Als ik dat had gezien had ik het andere lettertype gekozen want de eerste letter had ik anders voor me gezien.
- Laura
Hele mooie poncho, fijn contact bij vragen. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.
- Sarah B
Prachtige muts, precies hoe ik hem had verwacht! Zeer tevreden! Kan niet wachten tot onze sloeber het kan dragen.