Heel mooie producten. Erg blij mee! Ook de klantenservice is erg vriendelijk en heeft mij goed geholpen. Zeker een aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne
- Monique Van den bos
Ziet er super mooi uit en snel in huis 😀
Hoe zou je Teddy & Beer beoordelen?
- Veronique Hoefakker
Goede service!
- Annerieke Stam
Zag er helaas heel rommelig en goedkoop uit.
- Natalie Verhoeven
Goede service! Ik wilde mijn bestelling aanpassen een dag na plaatsing en dat is helemaal goed gegaan en snel opgepakt. Heel erg blij met het mutsje. Mijn oudste zoontje heeft het zelfde mutsje (2 jaar geleden gekocht). Super leuk dat ze nu het zelfde mutsje hebben, bedankt!
- Michelle Kion
Mooie doeken en sneller klaar dan verwacht. Kleuren op de website zouden nog wel iets duidelijker mogen.