Prachtig resultaat waar wij onze klanten mee hebben kunnen bedanken voor ons aspergeseizoen. Eerste zending was mis gegaan en dat is supersnel opgelost! Heel vriendelijk te woord gestaan. Volgend jaar gaan we zeker weer bij de BedankjesFabriek bestellen. Dikke pluim, ga zo door!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lean Eijkemans
- mieke thijs
Heel snelle en vlotte levering!
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Sevenheck-Bonnie
Leuk en vrolijk bedankje wat heel gemakkelijk zelf te organiseren was.
- Anneke Jonkman-Ploum
Geweldig leuke bedankjes voor de juffen besteld. Heel makkelijk zelf in elkaar te zetten. Ik ben er heel blij mee!
- Brenda Heere
Leuk cadeautje
- Petra Manschot
Had d