Snelle levering en keurig aangeleverd. Dit wordt een feestje om uit te delen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dalton Kindcentrum De Tweemaster
- Niels A
Levering liep fout bij gls, heb de bedankjes enkele dagen later in een afhaalpunt moeten halen. Dit vond ik jammer gezien de gerekende verzendkosten... Maar aan de bedankjes, verpakkingswijze of andere zaken waar bedankingsfabriek zelf kan doen niks aan te merken!
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Marleen Cox
Heel netjes en afgewerkt! Heel tevreden!
- Iris Maartense
Super fijne service en mooie producten!
- Inge Verhas
fijne ervaring, leuk product
- Saskia van der Goot
Snelle levering en mooi bedrijf met mooie producten. Ik ga er vaker bestellen!