De bestelling kwam echt razendsnel binnen en de ketting was prachtig ingepakt alsof je een cadeautje kreeg. Zelfs een subtiel geurtje erbij, superleuk detail! De ketting zelf is echt heel mooi. Ik had per ongeluk iets verkeerd ingevuld bij mijn bestelling, maar dat werd meteen vriendelijk en goed opgelost. Fijne, snelle communicatie en echt een topservice. Je merkt dat ze aandacht hebben voor hun klanten én hun producten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ezra
- Giovanni De Bruyck
De sieraden voelen en zien eruit als luxe. Alles was mooi en netjes verpakt. Het microvezeldoekje erbij was een mooie verrassing. Mijn vrouw is er erg blij mee
Hoe zou je Juwelium beoordelen?
- Vincent
Top service. Je werd netjes op de hoogte gehouden via de mail. Sierraad was netjes verpakt met alles erop en eraan plus nog wat extra. Ik ga hier zeker weer bestellen. Aanrader!!
- Sonja van de Zande
Ik ben erg blij met mijn aankoop. De ketting was precies wat ik zocht en werden snel en mooi verpakt geleverd. Het gaf me de mogelijkheid om iets bijzonders te dragen tijdens het afscheid van mijn moeder, wat het extra betekenisvol maakte
- Marieke
Helemaal blij met mijn tennisarmband van Juwelium! Ik heb de armband onlangs gekocht en ben er echt super tevreden mee. Het is een prachtig sieraad dat lekker luxe aanvoelt, maar toch heel draagbaar is. De armband glinstert echt mooi en past bij elke outfit. Ook de levering was snel en het was goed verpakt. Zeker een aanrader!
- Mehmet
Leuke ketting en armband en van goede kwaliteit!