Met zorg en ontzettend mooi ingepakt! Ik word hier helemaal blij van
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeannette
- Nellie Peringa
Goede kwaliteit en met zorg en aandacht verpakt en verstuurd 👌
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Lisanne
Altijd een feestje om jouw bestelling uit te pakken, Leanne! Hier zit zoveel passie, liefde en persoonlijke aandacht in! Tot de volgende bestelling!
- Sanne Paulus
Lieve verkoopster. Assortiment is ontzettend leuk en veelzijdig. Ook vernieuwd ze geregeld zodat je elke keer terug komt om iets moois te kopen. Zo word inpakken een feestje!
- Ester de Ridder
Snelle en superleuke levering. Een kadootje om deze bestelling te ontvangen en uit te pakken. Met zorg ingepakt.
- Sandra
Super!