Een feestje om te bestellen, maar een nog groter feestje om het te ontvangen. Met veel liefde en aandacht ingepakt. Kwalitatieve spulletjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra
- Deborah Mulder
Mooie kwaliteit papier, snel gelev
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Mi
Leuk assortiment, goede service en mooi ingepakt.
- Rianne
Alles was heel mooi verpakt en nog een extraatje als verrassing!
- Elise
Snelle levering, goed ingepakt. Prachtige kaartjes!
- Miranda
Een geweldige site. Leuke en mooie kaarten. Wordt prachtig ingepakt en voelt als een cadeautje in de brievenbus. Inmiddels mijn vaste plek voor kaarten. Eigenaresse ook een super lieve meid die extra haar best doet om mee te denken. ❣️