Enorm leuke spullen en een geweldige service. Echt een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saskia G
- Marlous
leuke site, leuke kaarten, maar heb nog niets ontvangen dus kan niet goed beoordelen.
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Jolanda
Erg mooie kaartjes en inpakpapier. Is al een feestje om te geven/sturen. Keurig verpakt en snel verzonden.
- Bianca Ketting
Goede, snelle service!
- G Van de Poll
Mooie kaarten voor een leuke prijs. En goede service en bezorging
- Ingrid Vaarwerk
Goed geregeld