Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Inpakken.nl heeft 234 5 ster reviews 234
Inpakken.nl heeft 6 4 ster reviews 6
Inpakken.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Inpakken.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Els

    Geweldig inpakpapier en service

  2. Greet

    Snelle levering, netjes verpakt aangekomen.

  3. Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?

  4. Denise

    Super service, snel geleverd en heel mooi, kwalitatief pakpapier.

  5. DINY

    Snelle en vlotte levering van de kaartjes

  6. Daniek

    Ah als je je heel blij wilt voelen dan moet je een bestelling doen bij inpakken.nl!! Ik werd echt super lief geholpen wat gelijk al een fijn gevoel gaf, maar ook de spulletjes die ik had besteld waren super mooi en van hele mooie, goede en hoge kwaliteit! En om het helemaal af te maken was het super mooi verpakt met zelfs nog wat lieve extraatjes! Het bezorgde mij echt een grote glimlach op mijn gezicht. Een geluksmomentje op de dag. Dus deze site is echt meer dan een aanrader! Een echte must-go to voor happy feelings!

  7. Nellie Stam

    Fantastische kaarten, snelle levering! Super netjes verpakt. Het was een feestje om de bestelde kaarten uit te pakken. En een feestje om de kaarten te bekijken. De kaarten zijn gedrukt op stevig, mooi papier en zien er heel mooi uit. Het papier is goed te beschrijven. Bij alle kaarten zat een envelop. Ik ben er erg blij van geworden en zal deze webshop ook zeker aanbevelen bij vrienden/familie. Het aanbod is ook erg divers waardoor er voor elke gelegenheid wel een kaart te vinden is.