Erg goede ervaring. Snelle levering en het servies wordt goed ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rebecca van Bussel
- Anouk Maagdelijn
Prima ervaring gehad. Bij de laatste levering was er iets verkeerd geleverd. Contact op genomen en er is direct een oplossing gegeven. Kostenloos retour sturen en het juist artikel toegestuurd krijgen met nog een extraatje! Hele fijne service. Ik zal zeker mijn volgende bestellingen hier bestellen.
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- Nicole
Goede service, fijne levering
- anonymous
Het servies van Blond Amsterdam was super goed verpakt en er is een ruime keus op de website. Jammer was dat de bestelling vertraagd was en ik hier niet van op de hoogte werd gehouden. Ik heb uiteindelijk zelf een bericht gestuurd met de vraag waar het pakket bleef. Kreeg snel reactie en het bleek dat de levering te laat was. Kan gebeuren, maar wel jammer dat dit niet eerder was gemeld.
- Linda Poortier
Zeer prettig alles wordt netjes en snel afgehandeld.
- Denise
Ik heb fijne ervaring met dit bedrijf. De resultaten van mijn feedback zeggen genoeg.