Hele fijne website,nu het hele paradise blond Amsterdam servies besteld.Wordt altijd heel goed verpakt en ze hebben altijd snel de allernieuwste blondartikelen in huis.Wat ik als blondfan erg fijn vind.Ik kan niet wachten om de pasta lijn te gaan bestellen:-))
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joyce Schepers
- Joyce Schepers
Hier doe ik met plezier mijn blond bestellingen.Duidelijke website,heel goed verpakt en je wordt altijd goed op de hoogte gehouden via de mail.Ik kan iedereen aanraden om hier te bestellen.
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- anonymous
Snelle levering en mooie producten!
- Hannie Bakker
Snelle service, en goed verpakt. Toppie
- Femke
Een erg snelle levering van de bestelde producten! Ik had het via internet besteld en zou het eigenlijk dezelfde dag al op kunnen komen halen!
- Monique Kraan
Mijn producten waren zeer goed verpakt. Hele snelle levering!