Al een paar keer in de winkel geweest en je wordt er altijd als een koningin behandeld. Ze nemen ruim de tijd voor je en denken met je mee. Ik kom er voornamelijk voor het servies van Blond Amsterdam. De collectie is er zeer uitgebreid evenals de kennis. Net een grote order ontvangen welke met uiterste netheid was ingepakt. Veel bubbels en opvulmateriaal dus alles heel aangekomen. Gloudemans is mijn favoriete winkel, heb er graag een uur rijden voor over. Mocht je te ver weg wonen is het ideaal om online te bestellen. Ben je in de buurt van Uden? Breng dan zeker even een bezoekje aan de winkel, het is echt de moeite waard.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jennifer Oudbier
- anonymous
Prettige duidelijke webshop, alle producten makkelijk vindbaar en snel goed verpakt geleverd.
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- Adrien
Makkelijk te bestellen en binnen een dag in huis. Super!
- Michelle van Hees
Mooi assortiment. Fijne winkel.
- Nick
Leuke winkel zowel online als de winkel in Uden
- anonymous
Goed assortiment, online ook goed geregeld, snelle levering, goed verpakt.