Prima, goede service en goed verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anonymous
- Kelly van Ginneke
Kort geleden hier besteld. Levering was binnen 3 dagen en perfect verpakt. Het assortiment is groot en de service is prima!
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- Marlene
Snelle verzending en ook nog een leuk presentje erbij! Heel goed verpakt ook.
- Natasja
Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar.
- Wilma
Super goed ingepakt, snelle levering en een leuk presentje erbij!
- Marjo van Pelt
Een heel klantvriendelijk bedrijf ik had wat verkeerd besteld de pepernotenpot en ik wilde de Sint snackschaal maar door niet goed opgelet te hebben had ik de normale snackschaal besteld. Ik balen dus een mailtje gestuurd of het aub nog veranderd kon worden ik kreeg als snel antwoord terug dat het helemaal inorde zou komen want ze wilde mij al bellen of de bestelling wel de juiste was. Nou dat vind ik nou klantvriendelijk ten top.