Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Aqua-Marina.NL heeft 83 5 ster reviews 83
Aqua-Marina.NL heeft 4 4 ster reviews 4
Aqua-Marina.NL heeft 0 3 ster reviews 0
Aqua-Marina.NL heeft 0 2 ster reviews 0
Aqua-Marina.NL heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rien Haasnoot

    Goede technische kennis en een goed advies. Kwaliteit van de geleverde producten is hoog. Zaterdag 30 juni eindelijk de nieuwe Kipawa high performance propeller model 350 kunnen uit proberen. de snelheids winst van 25% is zeker waar. De schroef is in de winkel gepast en geplaatst op mijn Amarew 66LBS motor. Zeer fijn gevaren doordat de schroef totaal niet vervuilde door waterplanten, die bleven hooguit wat rond de roerkoning hangen. Ruim 2 uur op de 100Ah LiFePo4 accu gevaren (nog niet leeg) en deze voldoet aan de verwachting.

    Reageer
  2. Bart Sabel

    Heel sympathieke en snelle, deskundige hulp. Echt veel meer dan wat je verwacht van een webshop. Ik zou bijna langsgaan in Middenmeer alleen om te zien wie erachter zit.

    Reageer
  3. Hoe zou je Aqua-Marina.NL beoordelen?

  4. Nico Hogeveen

    Hier een lithium accu gekocht. Roy is een enthousiaste verkoper die weet waar hij over praat. de koffie staat altijd klaar

    Reageer
  5. Stephan

    Het bestaat nog, een zeer vriendelijke en bekwame service. Ik had de motor de volgende dag nodig. Dan rij je toch even langs werd er gezegd na een uitgebreid en vriendelijke telefoongesprek. Diezelfde avond stond ik daar, 2 motoren stonden speciaal voor mij uitgestald, koffie en tientallen tips. Ik ben onwijs blij met eind resultaat. De accu is van top kwaliteit, de motoren ook en de totale set zeer goed op elkaar afgestemd. Een aanrader dus.

    Reageer
  6. Nicolette Boulet

    Alles in goede staat ontvangen. Prettig contact gehad. Al even mee gevaren. Aanrader.

    Reageer
  7. Frank Jongerling

    Superbedrijf! Roy en Anita zijn erg klantgericht, gastvrij, hulpvaardig en deskundig. Echt een aanrader !!!

    Reageer