Ruime keuze. Goede kwaliteit. Leuke stoffen. Goede service, zowel op de website als via de email. Ik vond het als leek heel moeilijk om in te schatten hoeveel stof ik moest bestellen. Misschien nog iets meer uitleg in 'Jip en Janneke'?
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marion
- Jeroen
Het gordijn zag er heel goed uit en heel netjes gemaakt.het gordijn was ook goed verpakt.
Hoe zou je GordijnenWinkel.nl beoordelen?
- M.
Vlotte reactie op vragen en snelle levering. Het zou makkelijk zijn om favorieten te kunnen selecteren om later makkelijker te kunnen vergelijken. Er staan zoveel gordijnstoffen op de site dat je even bezig bent een eerder bekeken stofje nog eens te bekijken.
- Monique
Goede kwaliteit Snelle levering Ruime keuze Op maat gemaakt incl. haken, dus alleen nog maar ophangen!
- Ellen
Mooi afgewerkte gordijnen, mooie stevige stofjes, foto's bedriegen niet en je krijgt effectief wat je ziet! Ook alles geleverd binnen beloofde termijn, in een mooi net verpakt pakket met geschenkjes voor de kindjes (waarvoor dank!) Ik zat eerst op jullie .nl website, waardoor ik niet kon bestellen voor Belgie. Het was me niet meteen duidelijk dat ik voor belgie op jullie .be site moest zijn om mijn bestelling te kunnen plaatsen.
- Ciska
Veel keuze en alles wordt op maat gemaakt. Prijs/kwaliteitverhouding is heel scheef. Bestellen mag professioneler. Ik heb geen rekening gekregen, maar mailtje met verzoek het bedrag over te maken. Vervolgens geen bevestiging gehad, levertijd is onbekend. Gebeld en gemaild met de vraag wanneer ik het bestelde gordijn kon verwachten. Werd vervolgens gezegd dat ik het einde van de week zou ontvangen, week later nog steeds niet in huis en niets gehoord. Opnieuw gebeld. Was fijn geweest als er meer gecommuniceerd zou zijn.